Splošni pogoji poslovanja

Ti splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Puter so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo Republike Slovenije, predvsem z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Z obiskom in uporabo spletne trgovine Puter potrjujete, da ste prebrali in se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja.

1. Podatki o podjetju

Naziv podjetja: ANTOLIČ MIRAN S.P. – AVTOPREVOZNIŠTVO
Naslov: Litmerk 3a, 2270 Ormož, Slovenija
Davčna številka: 95687505
Matična številka: 1465538000
Telefon: 030 341 340
E-pošta: info@puter.si

2. Definicije pojmov

Ponudnik: Puter (ANTOLIČ MIRAN S.P. – AVTOPREVOZNIŠTVO)
Uporabnik: Vsak obiskovalec spletne strani
Kupec/Potrošnik: Oseba, ki opravi nakup
Spletna trgovina: Digitalna platforma na naslovu www.puter.si
Izdelek: Vsak izdelek, ki je na voljo za nakup

3. Veljavnost in spremembe splošnih pogojev

Splošni pogoji veljajo od trenutka, ko uporabnik vstopi na spletno stran. Ponudnik si pridružuje pravico do spremembe splošnih pogojev brez predhodnega obvestila. Uporabniki bodo o spremembah obveščeni na spletni strani.

4. Postopek nakupa

  1. Izberete izdelek in ga dodate v košarico.
  2. Pregledate naročilo in vnesete podatke.
  3. Izberete način plačila.
  4. Po potrditvi naročila prejmete e-poštno potrditev.
  5. Ko je naročilo odposlano, prejmete obvestilo s podatki dostavi.

5. Cene in plačila

Vse cene so v EUR in vsebujejo DDV. Cene ne vsebujejo stroškov dostave, ki so prikazani ob zaključku naročila. Možni načini plačila:

  • Plačilo s kreditno kartico (Stripe)
  • Gotovina ob prevzemu (po povzetju)
  • Bančni nakazilom na TRR

6. Dostava

  • Dostava v občino Ormož je brezplačna.
  • Osebni prevzem v poslovalnici brezplačno.
  • Strošek dostave za ostale regije se obračuna ob nakupu.
  • Rok dostave: 1-5 delovnih dni, odvisno od lokacije.

7. Vračila in reklamacije

Pravica do odstopa od pogodbe

  • Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe za kozmetične izdelke iz higienskih razlogov, razen če je izdelek prejel po pomoti ali je poškodovan.
  • V primeru napačnega ali poškodovanega izdelka lahko kupec pošlje reklamacijo v roku 14 dni od prejema.

Postopek reklamacije

  • Pošljite e-mail na info@puter.si s podatki o naročilu in opisom težave.
  • Po pregledu reklamacije vas bomo obvestili o nadaljnjih korakih.
  • V primeru upravičene reklamacije bomo izdelek zamenjali ali vrnili kupnino.

Stvarne napake

Kupec lahko uveljavlja stvarno napako na izdelku v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Stvarna napaka obstaja, če:

  • izdelek ne deluje pravilno,
  • izdelek nima lastnosti, ki so bile obljubljene,
  • je bil poslan napačen izdelek.

8. Varstvo osebnih podatkov

  • Upravljavec podatkov je Puter, Antolič Miran S.P..
  • Podatki kupcev se obdelujejo v skladu z GDPR.
  • Osebni podatki se ne posredujejo tretjim osebam.
  • Uporabnik ima pravico do vpogleda, popravka ali izbrisa svojih podatkov.

9. Odgovornost in avtorske pravice

  • Vse vsebine na spletni strani so last podjetja in jih ni dovoljeno kopirati brez dovoljenja.
  • Ponudnik ni odgovoren za morebitne tehnične težave na spletni strani.

10. Reševanje sporov

  • Stranki si bosta spore prizadevali rešiti sporazumno.
  • Če sporazumna rešitev ni mogoča, je pristojno sodišče v Ptuju.
  • Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega.

Potrebujete pomoč?

Za dodatne informacije nas kontaktirajte na info@puter.si.